Summa sidvisningar

fredag 12 november 2010

oj en hel vecka sedan jag sist skrev.........

Tänk.........har inte ens tid att skriva i min blogg, oj det är inte bra.
trots allt hunnit med en hel del denna vecka,
- åkt skridskor
- löneförhöjning
-dataundervisning
-spacklat
-slipat
och en hel del grejer som jag redan förträngt!
Nu väntar en helg framför tapeterna, det ska bli jättekul att få tapetsera vårat matrum. Äntligen börjar det hända en del hoppas jag.
 Benny har köpt fönsterfoder, smyglister, golvlister, beställt ekhyllorna och vi väntar på parkettgolvet i rustik ek.

Sen ska nya möblerna in, kanske köper jag någon ny möbel till akvariet........

Nu väntar en god middag lövbiff med rödlök blandat med ädelost och dijonsenap, samt klyftpotatis (egen) och naturligtvis ett gott rött vin till..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar