Summa sidvisningar

fredag 10 december 2010

...dålig med inlägg i bloggen!

Usch jag skäms....hinner inte ens skriva. Tiden bara rusar iväg , förra veckan var jag på Nynäs Havsbad och badade utomhuspool med LR, åt god middag och heldagskonferens. helgen bara försvann , fest med gamla gubbar på lördagskvällen med tillhörande magknip, aj................
Söndag hade vi invigning av vårt matrum med grannarna, lite glögg, saffransbullar och pepparkakor. Trevligt värre..............
Den här veckan har också bara dragit iväg...............en amerikansk basketspelare hos mig månd o tisd. Michael var 2.05 och skostorlek 50, men väldigt "rolig".
Åkt skridskor på Torvalla och idag har jag varit "klassfröken" för 3 b, åh vilka trevliga elever!
Pratat med min rektor harjag också hunnit med.........................toa på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar