Summa sidvisningar

fredag 28 januari 2011

nu är jag rejält trött på att

......att vara förkyld. Var förkyld med hosta och heshet förra veckan, gick och jobbade i måndags och som tack för det blev det en ny förkylning med nästäppa, snorig, hör ingenting och allmänt grinig.........
Jag ruttnar på att vara sjuk.............jag vill träna.
På måndag kommer min VFU tillbaks, så jäkla kul.....hon är så underbar och vi funkar så bra ihop.
Ungarna tycker också om henne, men jag tror framförallt att de har en viss respekt ..beroende på hennes meriter.
Näsata vecka kommer man inte jobba 35 timmars vecka på skolan, det ska Gudarna veta att som lärare är det inga 40 timmars veckor, det kan bli allt från 40-60 timmar om man bara vill!
Nu drar jag täcket över mig och hoppas må lite bättre imorgon...........
I helgen ska jag göra ett riktigt seriöst försök att få över samfällighetens hemsida, det kan inte vara omöjligt, jag vägrar ge upp.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar