Summa sidvisningar

tisdag 19 oktober 2010

bra tanke men dåligt genomfört............!

Fotografen Maggan har varit framme, inställningen på kameran har varit katastrofal...vilken upplösning - bilderna blir as-stora!
Ja och det får man väl känna av när man försöker jobba i Power Point, hjälp vilket hästjobb..........
Jaha - då får man ett jättebra tips av en kollega. Man kan redigera bilderna i Photoshop.
Hem och kollar - wow jag kan det i mitt Photoshop program.
Men vad gör jag - markerar alla bilder för redigering???!!!???
Skitbra tycker jag och går och fikar - 30 min senare har datorn hängt -för många bilder är markerade för att kunna genomföra redigeringen!!!!!!!!!
Vilken nöt man är!
Självklart ska jag bara ta några bilder i taget.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar