Summa sidvisningar

söndag 24 oktober 2010

Underbara helger

Det gör ingenting att det regnar, är mulet ...........jag märker inte det.
Jag gör det jag vill ändå - tränar, bakar, spacklar, sitter på Facebook, m.m.

Synd bara att helgerna är så korta, har inga problem med att fylla dem med innehåll..........!

Nu åter till en arbetsvecka - det gör ingenting, trivs som fisken och min VFU Aras är så mysig.
Det finns fina ungdomar också!

Snart är det höstlov - kanske hinner jag ikapp, det jag inte hunnit denna helg, eller helgen, eller innan dess eller så kommer jag aldrig ikapp. Vad gör det om 100 år.

1 kommentar:

  1. Ja, han Aras är en underbar kille, väluppfostrad och trevlig....det var en fröjd att få vara hans tränare.....ja, helgerna går fort, och som du säger, man har alltid något att göra, men man får bara göra sitt bästa under veckan så kommer helgen snart igen, hoppas att du får en fin arbetsvecka.....Mvh.marie

    SvaraRadera